Måndag 6 september.

Idag fyller Markus/bror 18 år. Grattis på dig ♥

Hmm dagen idag kommer nog vara rätt bra. Lisa kommer senare och gör iordning cloes hovar. Gooood. då kan jag äntligen rida lite ordentligt sen och inte bara lulla runt i gräset som jag nu gjort den senaste veckan.

Första lektionen idag är musik. Jävligt skoj ämne men hade en i min grupp som gillade att skratta när folk gjorde fel och sånna människor trycker bara ner ämnet i sanden. Det blir inte alls kul då. Omgivningen spelar så otroligt stor roll.
På tyskalektionen (sista lektionen) ska jag presentera Alexander (en i tyskagruppen) inför hela klassen. Är lite smått nervös då jag inte gillar att stå inför klassen, speciellt inte när det är på tyska. Men min klass verkade bra, hittills har ingen fått ett skrattanfall när nån gjort fel, and that's awesome.

När jag kommer hem senare ikväll efter att Lisa vart hos hästarna så ska jag bara se om jag har några läxor, i så fall göra dom och sen bara slappna av med lite skön läsning i Dracula. Får förresten hem Deathnote 2 idag. Ska ge Sara hennes Deathnote 1 som var mycket bra :)

Om jag ska hinna till bussen sen måste jag iväg och göra mig i ordning nu. Ska gå om 35-40 minuter.

Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0