Lördagens planer.

Sov ganska gott inatt förutom att jag hade lagt mig på den andra kudden så när mobilen vibrerade (den ligger alltid där under) så skakade hela jag vilket inte var så skoj. inget bra sätt att vakna på haha...

ska åka iväg till stallet om ca fem minuter, göra i ordning cloe och sen knalla bort till ridklubben. är klar där vid kvart över tio så är vid stallet vid ungefär halv elva.
 kommer hem där en liten stund efter det.

sedan vet jag inte vad jag ska göra...det får jag ju se sen vid kanske ett.

idag har jag lust/tid att sammanfatta dagen med bilder så det lär jag göra.

btw, jag har upptäckt att sossarna är nå riktiga fjäskisar. dom står och delar ut kaffe, kakor och karameller vid deras valstuga. det har inte nån av dom andra partierna gjort, i alla fall inte där vid kungsportsplatsen.

nu ska jag snart dra så vi hörs ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0