Kära lilla polle...

Kom hem från stallet för tjugo minuter sen. Red ca en timma på ängen och hon gick jättefint! :] Högervarvet är ju lite som det är men det är bara att träna på! och förutom det gick hon utmärkt. Galoppen gick jättebra och knappt några kickar alls (:

Tog lite bilder inne i stallet..





Dagen för övrigt har varit braaa. skolan var helt okej, trots att måndagar är så sega. Fick en tyskaläxa tills på fredag , några glosor bara...sen så tappade jag bort min väska med plånbok och busskort och så i men hittade den sen som tur var :) som sara sa: jag måste ha mer koll på mina grejor.

påtal om sara...påminnelse tills i morgon: TA MED SARAS BOK TILL SKOLAN OCH GE HENNE!
tog med den idag men glömde ge henne den heh.

i morgon blir det skola och sen vet jag inte riktigt. jo just det ja Lisa kommer i morgon istället för idag. Men red ju på ängen idag så det gick alldeles bra utan framskorna. dock kan jag ju inte rida på ängen varenda dag så är myckt glad att Lisa kommer i morgon.

Nu ska jag bära ner min skål, göra mig i ordning och sen sätta mig här innan jag slutligen går och lägger mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0