Kallt..

god morgon.

vaknade för en halvtimma sen och har hunnit duscha och äta frukost. det som nu återstår är att klä på sig, borsta tänderna och kleta lite vax i håret och tufsa till det. har en halvtimma på mig så det hinner jag.

ja vad händer idag? i skolan typ ingenting tror jag inte. inte vad jag vet i alla fall.. har tyska direkt på morgonen med andréa (är glad för det annars hade jag suttit där helt själv haha..) och sen vet jag inte vilka lektioner jag har. mitt schema ligger i skolan så jag får reda på det när jag kommer dit.

efter skolan drar jag direkt hem och vid 5-6 kommer stefan med familj och då kommer även grannen och hans unge hit så ska vi grilla. lovely. har inte gjort det på ett tag haha..

använde mig av rubriken "kallt" för jag tänkte skriva att det var askallt nu men så missade jag det vilket blev lite knas så jag får skriva det nu: det är askallt!

ha en fin dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0