kallt som satan..

vaknade för en halvtimma sen och har hunnit duscha och slänga i mig lite frukost. sitter nu på rummet och har nyss upptäckt att det är jävligt kallt. borde kanske börja starta mitt element hehe.. det är ett sånt awesome element som har en sensor så när det blir kallare än en viss grad börjar elementet blåsa varmluft ut i mitt lilla rum!

är skittrött idag då jag, som den idiot jag är, satt uppe och lyssnade när pancake spelade gitarr igår. i vanliga fall hade jag gått och lagt mig men jag hade inte hört honom spela på så länge så jag kunde inte låta bli haha. ikväll ska jag i alla fall lägga mig tidigt! kommer ju hem ganska sent då jag slutar vid fyra  ungefär. ska bara göra läxorna, promenad med hunden och sen flyga rätt i säng. hinner nite rida idag när jag slutar så sent.

förresten , påtal om ridning och så.. cloe haltar inte längre. hon stod ju inne natten till igår och vilade och igår morse när  hon skulle ut kollade vi ur hon gick och så och det var inga problem alls. tänkte att hon kan få vila ett par dagar till så det är helt safe att gå ut och rida. börjar rida igen på onsdag-torsdag nånstans där.vilket betyder att hon stått stilla i ca 2 veckor pga den här dumma hoven, så jag ska bara köra lite arbete i skritt och några små steg i trav till en början.

nu ska jag göra mig i ordning så hejdå.

bilder från bokmässan kommer förresten i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0