jag lyckades!

det är fortfarande kallt som faan men jag har inte kommit på hur man startar mitt element, haha...men i morse så kom jag på det så nu sitter jag framför det emedans det blåser varmluft på mig. underbaaart. dock luktar det bränt då det samlats massa damm i det hehe..

idag ska jag inte göra någonting alls. först skolan då och sen hem direkt efter det och plugga, antar jag. är skönt det också. det är ju inte kul att göra saker och ting varje dag.

btwwww så frågade jag min morsa igår om jag kan åka ner till mikael helgen innan lovet, och det är troooligtvis ett ja! hon skulle "sova på saken" men lät som att hon var mer åt ja-hållet än åt nej-hållet. awesome. lite bra att jag i så fall åker ner helgen innan och inte på själva lovet (han är i kanarieöarna på lovet) för då kan jag vila upp mig. ska ju jobba måndagen och tisdagen på lovet men dom andra dagarna kan jag ju sova så mycket som möjligt och ladda upp batterierna lite igen, så att säga. Det är bra!

ååh det lät underbart att få sova mycket..är astrött idag också så jag har ingen ork att göra i ordning håret. Det blir mössa på huvet även idag! menmen, det gör ju ingenting. as long as im not cold. jag menar den värmer ju också vilket är riktigt bra.

vet inte vad det har var för patetiskt inlägg. känner att jag bloggar mer för att prata än för att berätta om mina dagar. men vem har sagt att man måste blogga om  vad som händer i vardagen? nobody.

hejddddå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0