I don't know the key to success, but the key to failure is trying to please everybody.

Dagen har vart helt okej. Skolan gick bra. Hade ingen geografi då vi istället var på debatt. först debatt mellan två partier om skolan och sen en till debatt mellan två andra partier om miljön. blir likadant i morgon fast med andra partier, t ex socialdemokraterna som jag, andréa, henny och sara arbetar om i skolan så då får vi vara lite uppmärksamma på vad de säger. Blir säkert intressant om man lyssnar. Men fan vad kul det var att sitta och kolla på det idag för det såg ut som att partiernas representanter blev irriterade på varandra (vilket de säkert blev...) då dom stod och diskuterade saker. kunde inte låta bli att småskratta för mig själv haha.

Lisa kom idag och skodde hästarna. skulle egentligen gått från stora höga in till stallet men lisa kom körande precis när jag hoppat av bussen och stanade och tog med mig så jag slapp gå hehe. det var lite trevligt.

Käkade förresten pizza idag till lunchen då det serverades isterband i bamba. isterband är tydligen nån sorts grovmalen korv men jag tänker bara på hälsenor när jag hör ordet , vilket inte känns speciellt lockande. när jag skulle betala så funkade det inte och jag provade två gånger, så fick låna pengar av henny tills i morgon. var helt säker på att jag hade pengar på kontot så ringde pappa och bad honom kolla upp det och visst fan hade jag 9000 kr på det! Skitgrejor det där.

ska slänga upp en låt och sen ska jag ner och hämta käk, sedan lägga mig och plugga lite på tyskan som jag har tills på fredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0