Hallå världen.

Vaknade vid halv sex idag och gick upp och duschade och så. Ska gå till bussen om ca en halvtimma. måste hinna ta på mig och göra i ordning håret på den stunden men det hinner jag ju om jag skyndar mig här.

hm jaa hur ser dagen ut då...? Skola med en del vanliga lektioner plus debatt i aulan. Som jag sa igår är socialdemokraterna med idag så jag får lyssna extra noga.
efter det vet jag inte alls vad jag ska göra. tror faktiskt inte jag har nåt inplanerat så jag får se vad jag hittar på.

åh igår åkte thias iväg till bahamas med sin tjej. eller inatt rättare sagt..vid tre. han kommer inte hem förrän om två veckor. hur ska jag stå ut?! men två veckor , det går säkert snabbt. hoppas jag.

håller på att letar efter ett par kängor nu inför vintern. mina converse kommer inte att fungera. hade dom nu i vintras när det var så sjukt jävla kallt och mina fötter var som frysta fiskar dygnet runt. det var vidrigt. så nu ska jag hitta ett par kängor jag kan ha. letar efter begagnade på nätet då jag tycker det är snyggast när dom är lite småslitna, plus att det är billigare haha!

nej nu är det bara 20 minuter kvar tills jag ska gå så får sluta sitta här och tjöta om onödiga saker. vi hörs ikväll.

btw...istället för att uppdatera väldigt ofta och inte så långa inlägg så hade jag tänkt (som ni kanske redan märkt?) börja med att skriva ett längre inlägg på morgonen och ett längre på kvällen istället .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0