God morgon.

Sovit gott?
Jag har. fast för kort, as usual.

Idag blir det skola. har idrott och då ska vi göra konditionstest..inte nåt jag längtar till, speciellt eftersom jag inte hittar några skor att ha , haha.. menmen, jag hittar säkert några innan jag går till bussen.

kommer inte hem direkt efter skolan. Det är föräldramöte vid kvart i sex så jag ska stanna kvar i stan tills pappa kommer. och innan dess så ska jag ta en fika med Freja. Vet inte hur långt mötet är men nån timma kanske , sen tar jag och pappa bussen till kode där hans bil står och åker hem så jag vet inte riktigt.. men aja , ni märker la när jag kommer hem.

torsdag i morgon..skönt! måste få sova ut. känns som att den där torsdagen är jävligt bra. hade aldrig orkat gå upp såhär tidigt fem dagar i veckan. blir bara tröttare och tröttare för varje dag, så torsdagen är bra..japp, mycket bra...

får förresten Deathnote nummer 3 idag av sara! läste ut tvåan igår. det är verkligen en serie ni borde läsa.

ha det fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0