Fuck this.

Minns ni att jag berättade att jag skulle till min morbror ikväll och grilla? hur som helst så skulle jag det. var ju där för några veckor sedan och då lovade han mig att vi skulle vara där och grilla idag. ringde förut och frågade vilken tid och sådär men då hade han ingen aning om att vi skulle göra det. han hade druckit en del när han lovade mig det så självklart mindes han det inte.

i vintras tror jag det var så lovade farmor mig att ta med mig på nån konsert hon och farfar skulle på. det kostade 700 kr och då sa jag "men det har inte jag råd med" och då lovade hon att betala biljett och käk och allting och sådär. sen ett par månader efteråt frågade jag mamma när den där konserten var egentligen , och då sa mamma att det var några veckor sen. självklart hade farmor glömt av mig och åkt dit med farfar. och vet ni? hon var full när hon lovade mig det. surpriiise....

irriterar mig asmycket på att jag litar på fulla släktingar när dom lovar saker. vem fan tror dom att dom är va? gå runt och lova saker och sen inte hålla det dom lovar. sure, dom är fulla och kommer inte ihåg. men då kan man ge fan i att dricka eller ge fan i att lova saker när man druckit.

im pissed off...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0