Football all day long...

Min lillebror hade sammandrag med fotbollen idag och de spelade 8 matcher och vann 7 utav dom. im so proud of them!
måns tränade bad mig ta kort på dom så att vi kunde fixa i ordning ett bildspel eller nåt sen som avslutning till sommaren tror jag det var...så har suttit som en idiot och tagit bilder så har några hundra kort att kolla igenom nu haha...menmen, det blir säkert trevligt!

ridningen gick helt okej förut. hade markarbete och hon var lite småskrajsen för bommarna. dom är ju så otroligt färgglada och sånna hon använt förut har varit träfärgade så det var lite läskigt haha. men det gick jättebra sen! alltså visst jämför man med hur det går för mig och cloe med dom andra i gruppen så går det asdåligt för oss men hon är ju inte utbildad så det är inte alls konstigt. och hon blir bättre och bättre hela tiden så det är jättebra.

här kommer lite bilder från innan ridningen :)








jag älskar hennes stora öron haha <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0