en överblick över nästa vecka...

har inget att skriva om just nu men känner ändå för att uppdatera så här kommer en liten planering för nästa vecka... kommer kanske inte se ut precis såhär men på ett ungefär.

måndag: Markus fyller 18! ♥ sen så ska jag presentera Alexander i min tyskagrupp inför tyskaklassen...på tyska! menmen, det kommer säkert gå finfint :]

tisdag: inget inplanerat än så länge

onsdag: idrott! sen inget mer inplanerat

torsdag: schemafritt men det var lite snack om att jag, andréa och henny skulle träffas och gå till socialdemokraternas valstuga så att vi kan ställe lite frågor till dom. vi håller nämligen på med ett arbete i skolan (jag, sara, andréa och henny) och vi behöver därför göra det :) kan bli intressant

fredag: har två läxor till denna dag. en blankett i engelskan om vad man är bra på, vad man vill träna på osv (det gamla vanliga alltså) att fylla i och sen så skriva en sammanfattning av vad vi gjort på de mattelektionerna vi haft hittills.

lördag: ridskolan kl 09.15-10.15 sen vet jag inte mer.

söndag: farfar fyller 61! får nog ringa och säga grattis och kanske åka dit heh. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0