"Dracula" eller "Stolthet och fördom och zombier"?

Har just läst ut Deathnote, den mangaboken som jag fick låna av Sara alltså. den var riktigt bra så jag skulle få låna tvåan på måndag :) Awesome.

ska börja på en ny bok nu och har ju Dracula och Stolthet och fördom och zombier som jag inte har läst ännu. vet dock inte vilken av dom jag ska börja på. Ett svårt val...Den ena (Dracula) är liksom en tjock fet bok och den andra är en liten pocket. Har inte läst en inbunden bok på länge så kanske ska göra det nu? Ja, det får nog bli Dracula.

Ska ut med hunden nu en sväng och sen vid sju ska jag äta. Efter det går jag nog ner till havet och sätter mig med boken och börjar läsa. Har hört mycket gott om boken och den där boklistan jag fick av Mathias...ja, Dracula står med på den listan och har börjat beta av den. Än så länge har jag läst fyra av de där böckerna och när jag läst Dracula har jag då läst fem. och det är en jävla massa böcker kvar efter det haha! men det är bara bra att jag har böcker jag bör läsa. får alltid sån beslutsångest så det är asbra :)

påtal om mathias...han skrev nåt förut..jo det är så att han ska till bahamas med lauren nu på onsdag och så ska dom mellanlanda på två ställen så skrev han "det är större risk att bagaget blir tappbortat då". han bor ju i england sen ett par år tillbaka och hans svenska är därför lite ringrostig så det blir lite småfel ibland. Men det var ju ett så sjukt gulligt ord.. tappbortat.

Ha det gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0