Don't you realize?

Dagen har varit väldigt trevlig. har vart ovanligt glad av okänd anledning vilket kanske är bra. hade jag vart som igår hade det då inte vart trevligt att befinna sig i min närhet haha...

orkade faktiskt inte lägga in dagens bilder på datorn så det blir inga foton idag. men dom överlever man utan.

morgondagen blir säkert nice. först skola med två läxor (geografi och elevdemokrati) och sen när skolan är slut ska jag hem till några vänner till familjen, så blir att jag tar bussen från stan till dom. kommer alltså hem sent på kvällen för hade tänkt ta en liten ridtur efter att jag vart hos dom. men får se hur det blir med det, om jag hinner och så.

dagens ord är förresten Äppelbajs...det var så att vi snackade om vad snabel-a heter på tyska , på tyskalektionen, och så säger en kille i klassen att han trodde det hette nåt men det han sa var tydligen äppelbajs. det var sjukt kul just då (inte speciellt kul längre) och jag kunde inte hålla igen käften. skrattade resten av lektionen och en bra stund efter. kanske lite störigt för resten av klassen, men kul var det!

känner att jag börjar bli förkyld. inte bra inte bra... förhoppningsvis förvärras det inte! men har inte vart sjuk på länge så vad gör det om jag nu skulle bli det? man måste ju vara det nån gång ibland, right? så varför inte nu?

så sjukt uttråkad och ska snart gå och lägga mig...bara denna låt först...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0