Dagsplanering...

Klockan är 06:06 nu när jag börjar skriva detta och jag är inte alls lika trött som jag brukar vara. Thats good!

Ska gå till bussen om ca en halvtimma och åka till skolan. Där har jag tyskaförhör på 23 glosor om jag minns rätt, och så ska vi även skriva en text på engelska. Ska kolla igenom lite extra på dom där sidorna där det stod om hur man skriver och så.
Har även samhälle idag så vi ska fortsätta arbeta på vårt socialdemokratsarbete. Vi fick ju svar på en del frågor igår så vi har en del material att fortsätta med.

Efter skolan ska jag knalla iväg till nordstanhållplatsen och sätta mig på en spårvagn som ska ta mig ut till Peter. Stannar inte där så länge eftersom det är bra om jag kommer hem nån gång också. så det blir bara ett par timmar eller så.

Sen ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra. lägga mig tidigt hade jag tänkt för det är ju ridskola i morgon vid kvart över nio.

nu ska jag dra och göra mig i ordning det sista innan jag går till bussen.

peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0