Creepy dröm...

Drömde något sjukt hemskt inatt...

det var en man som hade typ kidnappat mig och tvingade mig att gå runt med honom. han var ganska rund i formen och hade grå t-shirt. så hade han två ungar (en pojke och en dotter) som han körde runt i en kundvagn. han hade även två andra ungar i kundvagnen som jag inte minns vad det var för barn. han tjänade pengar på dessa ungar genom att ta betalt för att sånna där vidriga människor skulle äckla sig med dom. sen så kom vi till nåt hotell eller nåt och skulle hitta folk där som ville betala en slant för att utnyttja ungarna. när vi var där frågade jag honom varför han gjorde sådär mot barnen. om det inte störde honom. "nä, det rör mig inte i ryggen" fick jag som svar. det var så sjukt hemskt, även om det bara var en dröm.
på det stället fanns i alla fall min räddare: markus tjej. hon var där med en kompis och hon bor här i närheten så hon skulle ta tåget hem och då smög jag på tåget tillsammans med henne och kom hem.

det var så vidrigt och hemskt och ledsamt. som tur var var det bara en dröm, men det hemskaste är ju att det finns sånt här i verkligheten. kanske inte det där med kundvagnen och så men barnutnyttjande finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0