blubbidubb.

har asont i mina fötter... gått för mcyket idag haha.. slutade skolan , gick till biblioteket, såg att det ksotade att gå på toa så gick tillbaka till skolan sen till biblioteket igen. mötte freja, gick till ett café , kom på att jag glömt plånboken, gick tillbaka till skolan, sen till cafét igen, sen till berzeliigatan för att möta upp pappa , sen till sf-bokhandeln, sen till biopalatset, sen till skolan och sen till stationen.
stackars fossingar D: men jag har ju fått motion i alla fall!

och påtal om motion...i morgon ska jag till sara och vi ska springa nån två kilometers runda och ta tid på det (tvungen att göra det pga skolan) och sen var det lite prat om museum också. vet dock inte vilket. men det ska bli skoj i alla fall!

här har ni ett par bilder från idag.


Saraaaa ♥


jag sittandes, andréa ståendes ♥

Kommentarer
Skriven av: Andréa

Hihi, snygga bilder ._. ! Lust att lägga upp flera, eller skicka till mig? (A)

2010-09-23 @ 15:35:50
URL: http://regnkysstasfalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0