Balalala..

Hej , god morgon , tjena , WOHO HEJ.

ja dagen , hur ser den ut då? jo först ska jag dra till bussen om en halvtimma (när jag gjort mig klar...) och sen så är jag i skolan och kommer hem ganska sent eftersom jag har en lång dag idag, bestående av musik, engelska, geografi och tyska. Pretty awesome.

När jag kommer hem hade jag tänkt sätta mig och läsa lite i Deathnote. Har inte haft tid att läsa de senaste dagarna men idag ska jag ta mig tid. känns så konstigt att inte ha läst på länge.

Har faktiskt med kameran till skolan idag så ska ta lite kort och ifall jag får folks tillåtelse, lägga ut det här senare under kvällen.

Måste göra mig i ordning nu om jag ska hinna. inte klätt på mig eller fixat håret så yeeeeah.

over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0