Awesome dag

Har spenderat min dag i Lindome med Sara och Andréa. Vi såg på Troja och ska i morgon diskutera den med Henny och prata om vad som stämmer och inte stämmer med historian. Skrev även lite på socialdemokraterna-arbetet som ska vara inlämnat i morgon. Har arbetat lite på det nu ikväll också och så ska vi fortsätta i morgon på lektionen.
Blev lite frustrerad för mannen jag mejlade har inte svarat. vi var ju tvungna att ha med minst en intervju med nån representant för socialdemokraterna och då mejlade jag en men han har inte svarat. Dumma gubbe...

I morgon blir det att gå upp vid halv sex och dra iväg till skolan vid halv sju. Sen är det underbar helg. så mysigt.

Vettefan varför jag skrev det här inlägget för helt ointressant egentligen. Har påbörjat en del inlägg sen jag kom hem men publicerade aldrig. Varför? vet inte.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0