You're my everything, you make me feel so alive.

Sovit helt okej inatt, förutom att pancake väckte mig vid halv tre. vadfan gör han ens uppe då? aja..gick upp vid halv sex och har grejat i ordning det mesta så det enda jag har kvar nu är att klä på mig. ska till bussen om typ tjugo minuter. askallt ute. men det överlever jag. tyvärr lämnade jag halsduken i skolan igår då den inte behövdes när jag gick hem. tyvärr var jag ju inte så smart så att jag täntke på att jag kanske behövde den nu på morgonen. menmen , jag drar jackan lite högre upp bara, så blir det säkert jättebra.

ja vad händer idag då? skola och plugga. har ju geografiprov i morgon, oturligt nog. massor att kunna, men när man läser igenom sakerna vi ska ha så är det mesta faktiskt ganska logiska saker som man förstår och kan om man bara tänker efter lite. så det är bra. tror vi skulle plugga på geografilektionen idag så jag får lite extra tid att träna på det, vilket är trevligt. mer träning ger ju bättre resultat. eller nåt.

aja nu ska jag fortsätta göra mig i ordning. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0