When I die I'll go to heaven, 'cause I've done my time in hell.

TRÖÖÖÖTT är det enda ordet som fungerar nu. Satt uppe lite sent igår då thias höll på att plugga. häromdagen sa han att han tappade koncentrationen när jag drog och därför slutade plugga så jag bestämde mig för att stanna uppe lite extra igår för att inte det skulle hända igen. jag lyckades! dock är jag jävligt trött nu. menmen, that's life i guess.

geografiprov idag då..pluggade en del igår under både lektionen och efter skolan. känns som att det är massa att kunna men ändå inte. vet inte riktigt. förhoppningsvis går det bra och jag ska plugga lite till sen under lunchrasten. provet är ju sist på dagen så det är bra. fyfan när man har det först och så går det rent åt helvete så man går runt resten av dagen och är helt hängig pga det.

nu ska jag ta på mig ett par byxor och sen ska jag ner och göra i ordning idrottskläderna , sen ska jag till skolan. vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0