We'll stay here tonight. Promise me you wont leave my side.

Jag har fått ett litet Escape the fate - återfall och sitter nu och lyssnar på dom. riktigt bra grejor.

brors kompis är här och jag funderar på att se om det är tid för att gå tillbaka med honom nu innan det blir alldeles för sent. vi har käkat tacos och kollat på Gustaf och inte mycket mer. nu sitter dom vid datorn och skrattar så det hörs ända upp hit trots att jag lyssnar på musik haha.

hade ju tänkt läsa idag men det blev inte av.

nej nu ska jag ner med vännen till där han bor... brb.

hmm han skulle tydligen inte hem förrän klockan åtta, vilket det är tjugo minuter kvar till så det var inget, haha...

fan jag har hållt på med det här inlägget i över en halvtimma nu men kommer ingenstans. har jättestor lust att skriva mycket men jag får inte fram nåt.

återfödelse...tänk om det finns. fan vad hemskt ändå. tänk att aldrig få slut på processen. jag menar tänk om man verkligen vill dö nån gång. nu kan man ju det genom självmord etc men om det här med återfödelse finns så kommer man ju bara bli nån annan och tänk om man hamnar i ett sämre liv än vad man lever nu? att leva i en fucking neverending process och bara leva vidare hela tiden. man dör liksom aldrig. eller jo självklart gör man det men då återföds man som nån annan. man får ju aldrig vila. i och för sig så är återfödelse biologiskt sätt ganska omöjligt så ingen idé att jag tänker på det, but still...

NU ska pojken hem , brb!

FEL IGEN! pojkens pappa hade tydligen ringt och sagt att han kunde stanna tills filmen var klar, så ja , jag stannar ett litet tag till och babblar på om onödiga saker.

ska bli så jävla härligt att snart ha lov. bara fem dagar till i skolan sen är det över. då slipper jag skolan på över en vecka. kinda awesome. nu när det snart är lov har vi inga läxor heller så har ingenting på hela nästa vecka vad jag vet. tror inte jag kommer få nåt nytt heller. eller jo nu kom jag på att jag bara har två arbeten (geografi och samhäll) som ska vara klara innan loven men det är lugnt. det är ju inga sådär läxor med läxförhör.

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0