We are only as strong as we are united, as weak as we are divided.

Blir ingen ridning på ridklubben för mig idag. pappa tar och rider istället. har så jävla ont i kroppen. kan knappt röra mig. har träningsvärk i mina armar nämligen. det var svårt att rida igår med smärtan och idag är det ännu värre. känns som att det ändå bara hade blivit bajs när jag ridit eftersom det gör så jävla ont.

då kan man ju säga att jag gick upp klockan sju helt i onödan. oh yes i did. ska nog lägga mig och sova lite till. och sen lägga mig och kolla på film. katten ligger här bredvid mig och myser. han är så söt.

så...vad ska jag ta och göra idag då? no idea. hade nog bara ridningen inplanerad men nu blev den ju förstörd pga min träningsvärk så jag har inget att hitta på. ska nog vila och ta det lugnt. läsa en hel del och sådär. började ju på Dracula men har inte läst klart den, plus att jag har HP 1 att läsa färdigt inför skolan..fan vad jag älskar böcker.

Måste förresten tipsa om den här sidan... http://ugliesttattoos.failblog.org/
jävligt skoj. det är som en blogg med bilder på asfula tatueringar. vissa är s åfula s man måste skratta åt dom men en del är bara läskiga och äckliga. värt att besöka sidan i alla fall.

har kollat runt lite på nätet nu och besökt en del sidor och helt plötsligt är klockan kvart över åtta. känns som att det inte är någon idé att lägga sig och somna om, men jag ska försöka ändå. vill inte vara alldeles för trött senare under dagen. åh just det, nu kom jag på vad jag har för planer för dagen! mina föräldrar och två systrar är iväg så jag och mina två bröder är hemma. lillebror ska ta hem grannpojken och jag lovade dom att vi skulle göra tacos och kolla på nån film. blir säkert asbra. förhoppningsvis har dom bra filmsmak, men det tror jag nog att dom har.

nej nu ska jag försöka sova...vi hörs.

Kommentarer
Skriven av: Sara

Vad har vi sagt om att träna då man redan har träningsvärk, lilla gumman <3

2010-10-23 @ 10:31:54
URL: http://nakenunderlatex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0