Vi passar inte in någonstans, men vi passar ihop.

Otroligt seg dag. Verkligen. Morgonen var bra men resten av dagen kunde ju bara försvunnit. Har inte gjort ett skit. Bara pluggat. Befunnit mig på min madrass hela dagen. Är snart klar med alla dom här frågorna till Elevrättsprovet. Har en del sånna där instuderingsfrågor som jag håller på att svara på och har faktiskt bara 10 frågor kvar att svara på. Men jag ska inte svara på alla nu. Ska ut med hunden i ca 45 minuter, sen ska jag fortsätta med det här så att jag blir klar någon gång. Känns ändå inte så supersvårt för det är liksom ganska logiskt.

Vet inte ens varför jag skrev det här inlägget men lika bra att klicka på publicera när jag skrivit klart.

I morgon ska jag och min farsa åka och kolla julklappar. ska bli nice. i år ska jag skriva upp vad jag köpt till folk och vilka som ska ha och så. andra år har jag köpt och så minns jag inte det så jag råkar köpa två till en person och en del kanske inte har fått för att jag trott att jag köpt till dom men så har jag inte det och blabla. Men i år ska det bli ändring på det. ska ha lite struktur på mitt julklappsköpande.

Nu ska jag nog dra ut... See yah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0