UPDATE.

Syster min simmade på Lionssimmet idag och hennes klass vann. Grattis till er!

jag har fått tid till läkaren för att göra den där undersökningen. torsdagen på höstlovet blir det till att åka upp till Mats eller vad min läkare nu heter, köra ner en slang i magen genom näsan, sen byta ut den slangen till nån annan och åka hem och ha den där i näsan i ett dygn. väldigt bra att det är på lovet för då slipper jag ju gå runt med den i skolan haha.

dagen hittills har vart helt okej. jävligt lugn dag i skolan. sett på film , läst , blablabla....och sen tog jag bussen direkt till simtävligen, kollade på den, åkte hem, gick ut på långpromenad, kom tillbaka hem och sitter nu och kollar på Dirty Dancing. Sån mysig film.

i morgon blir det skolan igen. ska upp tidigt , vid halv sex. inga läxor eller så. skulle haft matteprov men det blev framflyttat tills på fredag vilket är skönt. inga andra läxor eller så denna veckan heller. awesome. har haft ganksa mycket faktiskt nu de senaste veckorna så lite lugnt och skönt att det inte blir så mycket denna veckan. tror inte heller det blir nån mer läxa då vi i så fall får läxa från typ tisdag till torsdag eller så och så elaka är nog inte lärarna. kan man hoppas i alla fall...

jag längtar nåt så fruktansvärt till nyår. då blir det till att åka till karlshamn! grymt trevligt. saknar de små flickorna och får kanske träffa yoxx då igen. henne har jag inte träffat sen ett år tillbaka. assöt liten tjej. skulle ju träffat pancake nu till nyår också eftersom han bor hyfsat nära karlshamn men han är troligtvis i tyskland då , det assholet. menmen , det kommer ju fler gånger, haha. känns som att det var aslängesen jag träffade honom fast det var i somras. han är mysig.

nu ska jag fortsätta kolla på film. peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0