Tell me, why should I bother?

Tio minuter kvar tills jag ska till skolan...Bara tio minuter. För lite enligt min mening hah. Vill ha typ fem timmar kvar så jag kan lägga mig ner och sova. Är astrött. I och för sig får jag ju skylla mig själv, men det gör mig inte mindre trött. Som tur är kan jag sova i typ 45 minuter påvägen ner till skolan. Ganska grymt...

Skulle egentligen kommit hem vid halv sex men så ska jag hoppa av bussen i Stora Höga så hämtar pappa mig där och så åker vi till stallet direkt. så jag är inte hemma förrän.. äh, jag vet inte. ska i alla fall bara ta det lite lugnt idag på ridningen och ta lite skritt och trav.

Det är så jävla skönt att det snart är lov. Fem dagar kvar. bara fem. eller fyra egentligen, eftersom jag inte är i skolan på torsdag. Fyra dagar då. Fyra små dagar. sen så fyller jag år om ungefär 2 ½ veckor. Wiho. Och vid min födelsedag är det bara ca 1 vecka kvar till HP-premiären. Skulle ha gått med Andréa men det blev förhinder så jag vet ej vem jag ska gå med D: Too bad. kunde fått hit matte men han ska inte se den då  han stör sig på att dom gör den i 3D plus att han inte minns nåt av sexan och inte orkar se om den. Så ja , han vill inte gå på HP och därför tänker jag inte säga till honom att göra det. Jag tänker inte ens fråga honom. I värsta fall får jag la gå själv då, om jag inte hittar nån. men det stör mig nog inte så mycket då det är Harry Potter...kommer inte få tråkigt eller så även om jag är själv.

Tre minuter kvar...

Funderar på att lyssna lite på musik men jag känner att det inte är någon bra idé. om jag sätter på nåt nu kommer jag inte kunna stänga av allt när jag ska gå.

Två minuter kvar...

ska ju ändå lyssna på musik i bussen hade jag tänkt. Eller så tar jag det senare. ska ju sova i bussen, heh.. det hade jag redan glömt.
påtal om musik, den gruppen jag är med i på musiken ska spela upp inför dom andra idag. Creepy. Ska i och för sig bli intressant att...

En minut kvar...

...höra dom andra och se vad dom har gjort för låtar och hur det låter. Ska bli nice. 
Är det bara jag som tycker att det är askallt? Sitter fan bredvid ett element som är på full värme och har stått på här i ca 45 minuter. Borde det inte vara varmt då? säkert ännu kallare ute, haha!

Noll minuter kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0