Swallowed all these lies and shit it out your ass.

Del av ett oanvänt textfragment av nikki...


Sitter här och ska gå ner och gå till bussen när detta inlägget är klart. ska bara ta på mig byxorna först..känns lite dumt att gå till skolan utan dom hah.

ska nog sova i bussen. känns som att det verkligen behövs. och fan så rätt jag har - det behövs verkligen. orkade aldrig ta mig till sängen inatt så jag sov på madrassen där jag satt när jag la ifrån mig datorn.
drömde nåt lite roligt.. på området har vi en bäck som rinner förbi fårhagen och jag drömde att mina hästar gick i den hagen och att pancake satt där vid bäcken. så rymde cloe från hagen och pancake fångade in henne så snäll som han är. sen gjorde jag flötor i hans hår, som för övrigt var blött. troligtvis hade han la doppat det i bäcken.
sen helt plötsligt stod det en björn där. fast det var nog mer än gigantisk katt.

hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0