Something for nothing.

youtube är sjukt segt vilket är irriterandeeeee... fast nu precis har låten laddat klart så jag kan lyssna! är för övrigt You're all I need med motley. förvånade att det är just dom? nä , tänkte la inte det.

But killing you helped me keep you home

skulle ni kunna döda någon ni älskade för att ingen annan skulle få den personen?
själv skulle jag inte kunna göra det. älskar man nån så borde man vilja att den personen fick det den ville, oavsett om det var en själv eller ej. okej att man hoppas på att den ska vilja ha en själv men om den inte ville det? då är det upp till den. det är att gå lite för långt ifall man tar livet av personen. 
som markus reagerade på frågan... "det var nog det mest sinnessjuka jag har hört".

kortspel på msn är i alla fall det som roar mig såhär på kvällen. jag och markus knarkar det spelet och jag vinner över honom hela tiden. men det kan han allt ta. han vann alltid över mig på röj.
bara för att jag sa sådär nu så vann han , haha. första gången! Grattis bror min ♥

patiensduellen på msn är faktiskt skoj. om ni inte prövat så borde ni. eller så är det bara jag och markus som är sjukt lättroade? jag vet inte. men det är skoj i alla fall.

borde sova nu men jag orkar inte. kan man vara för trött för att sova? guess so , för det är precis det jag är nu. och nu blev man helt plötsligt tvingad av en viss person att stanna här så visst , låt gå då. men jag ska sova snart. tror jag. senast ett! annars blir det alldeles för sent. vill ju gärna orka upp i morgon också. hade tänkt rida i morgon. men det blir bara skritt och lite lätt trav och inget arbete direkt då hon stått i ca tre veckor nu pga hoven. får ta och sätta igång henne lite lugnt.

detta inlägg har tagit mig 40 minuter att skriva och jag vet inte varför. vet inte vad jag ska skriva. märks eller? trodde la änna det. därför det blir så random ointressanta saker. men ingen som är tvingad att läsa det så synd för er som inte gillar det.

har kommit på att jag inte bloggar för andra. jag bloggar mer för min egen skull. mestadels av mina inlägg är bara saker jag säger för att övertyga mig själv eller så. sånt här kan jag ju lika gärna sitta och säga till mig själv rätt ut i tomma intet men det känns bättre på en blogg av nån anledning. luften ska ju användas till att andas , inte till att viska ut saker till sig själv i.

varför är inte Rodeo med på nån motley skiva? den borde vart med på girls. där hade den suttit fint. i och för sig är det en hel del lugna låtar på den plattan så de behövde nog ingen mer. är i varje fall glad att de tog med Nona där. visst, det är typ en mening som upprepar sig genom hela låten men who gives a shit? den är sjukt fin och att nikki skrev den till sin mormor när hon dött gör ju det bara ännu finare.
girls är i alla fall en väldigt bra platta. en av de bättre.

nu har jag suttit här i 50 minuter...time for me to go.
den som har läst ända hit har vart duktig. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0