RUBRIK

44 FRÅGOR DU TROLIGTVIS ALDRIG FÅTT PÅ EN GÅNG!



1. Det första du tvättar i duschen?

Håret

2. Gillar du kaffe?
nej.

3. Hur mår du just NU?
fiint.

4. Vad är sista bokstaven i namnet på killen du älskar?
tänk om det är en lesbisk kvinna som gör det här, eller en heterosexuell man? då är det ju sista bokstaven i namnet på TJEJEN som den älskar. tänk på det du.

5. Berätta om din senaste dröm.
pancake satt vid bäcken utanför mitt hus och cloe och de soto var i hagen bredvid. så smet cloe och pancake sprang efter. sen ville han att jag skulle göra flätor i hans hår så jag gjorde det men det var blött för han hade doppat det i bäcken. sen så kom en björn, men det var nog mer en stor katt.

Skulle du kunna äta din favoritmat under en månad utan att tröttna?
kanske. aldrig provat.

7. Vad vill du ha just nu?
det vill du allt veta va?

8. Har du räknat till 1000 någon gång?
sorgligt nog ja.


9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den?
både

10. Använder du smileys?
det händer

11. Har du träffat någon kändiS??
beror på vad man ser som kändis, men ja enligt mig har jag det.

12. Gillar du keso?
nej

13. Vilken låt hade du sist i huvud senast?
den där sexbomb , sexbomb , youre my sexbomb...

14. Hur många länder har du besökt?
9 typ. men en del minns jag inte för var bebis då.

15. Är dina föräldrar stränga?
mamma är.

16. Skulle du kunna hoppa fallskärm?
haha nej.

17. Glittrar någonting i ditt rum just nu?
härlig fråga, men nej inte vad jag vet


18. Brukar du hyra film?
nej

19. Var kommer du vara på Lördag?
det är lördag nu, och jag befinner mig hos jess... men nästa lördag? no idea


20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY?
nej.


22. Vad åt du till lunch?
hmm har inte ätit nån sån

23. Har du lockigt hår?
nej inte alls

24. När grät du senast?
nån gång


25. Har du gått in i en vägg någon gång?
japp

26. Favoritårstid?
någon


27. Vem höll du senast i handen?
någon

28. Sover du med TVn på?
somnar jag när jag ser på teve så jaa , annars så nej.

29. Tycker du att du är gammal?
varför byter det text?

30. Är du mörkrädd?
smått.


31. Gillar du ditt liv just nu?
funkaaar

32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha?
självklart

33. Har du bra syn?
haha , det där var ju nästan roligt.

34. Var är dina föräldrar just nu
hemma

35. Vad har du på dig just nu?
varför vill du veta?

36. Vad var det senaste du köpte?
någooot

37. Hatar du mer än 3 personer?
nej

38. Använder du sushipinnar?
nej


40. Äger du ett vapen?
MINA TÄNDER YESSSS

41. Gillar du ditt hår
nja inte just nu, måste klippa mig.


42. Gillar du dig själv?
jadå.

43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa?
pappa

44. Hur ofta använder du MSN?
dagligen


Kommentarer
Skriven av: Andréa

Snor den här av dig, hope it's okay :D

2010-10-03 @ 14:30:55
URL: http://regnkysstasfalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0