RUBRIK

Klockan är tio över sex vilket betyder att jag ska dra om en halvtimma. på den tiden måste jag hinna klä på mig. så jag har tid. regnar som faan ute så får ta på mig mycket kläder och fälla upp mitt paraply. hoppas inte det blåser bara för då går det kanske sönder haha.. inte den bästa kvalitén på paraplyt då det är köpt för typ 80 spänn på kappahl. men det håller för regn och en deeeel vind i alla fall, och det är huvudsaken!

som jag sa igår så har jag ingen läxa till idag. skulle ha tagit ut information om hur jordskred påverkar miljön men finns ju fan ingenting om det. står bara hur jordskred uppkommer. jag antar att jag får komma upp med egna förslag då.

jag tror att det är jävligt kallt ute idag..sitter bredvid mitt element (som förresten funkar nu)  men fryser ändå arslet av mig. Sjukt. Och kallare blir det ju! I vinter. Damn it. Fast jag gillar vintern och hösten, men bara om det finns kläder och så för att inte frysa så mycket.

nu måste jag dra så jag hinner göra mig i ordning utan att stressa. vet inte när jag slutar idag men mellan tre och halv fyra tror jag så kommer hem nån gång efter det....adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0