Prov prov prov...

God morgon. Hoppas ni har sovit gott för det har inte jaaag. kunde inte somna igår då jag hela tiden fick upp massa vidriga bilder i huvet. Läskiga varelser osv. när jag väl somnade sov jag ett litet tag tills jag vaknade kvart över tre och hade panik för jag trodde jag hade försovit mig. sen tog det mig ca en kvart att räkna ut att jag ska sova i två timmar till. då somnade jag om igen och vaknade vid fyra och då blev det samma sak igen - panik för att jag trodde jag försovit mig, sen en bra stund innan jag fick räknat ut att jag kunde sova lite till.

idag är det tyskaprov plus en samhällsskrivning. skulle gjort den i onsdags men så blev det framflyttat. ajamen....nu hinner jag faktiskt inte skriva mer då jag ska gå om tjugo minuter och jag måste packa väskan och göra i ordning mitt hår. vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0