När alla förvandlas till små dockor med nålar i munnen och som hatar mig men jag bryr mig inte, för JAG HAR KNIVEN! AHAHAHAH!!!

sjukhus besök idag. morfar ligger där inne pga nåt med foten så vi var där i nån halvtimma och sa hej och lite så. det var trevligt.
i förmiddags var min farbror patrik och hans familj här. det var också trevligt. jag gillar dom.
ska jobba sen och ut på en timmas promenad med hundarna. vilket jag egentligen inte alls har lust med för jag har sån fet huvudvärk. blöh.

upptäckte en sak igår...mitt rum ser väldigt roligt ut när jag ligger på rygg på golvet och kollar upp i taket och vandrar med blicken mot väggarna. pancake höll dock inte med om detta. dåligt. men jag gillar honom ändå!

satt just och bläddrade i Stolthet och fördom och zombies och fan vad gott den luktar. i princip alla böcker luktar gott om det nu inte är så att dom råkat ut för nåt hemskt. Nån dag ska jag faktiskt ta och handla en massa böcker. måste samla på mig ett lager haha.. just nu har jag bara Bram Stokers Dracula och Jane Austens Stolthet och fördom och zombies som jag inte har läst. När dom är klara måste jag ju ha nåt nytt...tänkte dra tag i Andréa nån dag och säga åt henne att följa med mig och handla böcker haha. har ju en jävligt lång lista här på böcker jag borde läsa, som mathias skrev åt mig, så jag vet vilka böcker jag ska köpa. eller ja jag tänker ju inte köpa alla böcker på listan för det blir waaay to dyrt men jag får ju välja ut några. mathias har faktiskt jävligt nice smak när det kommer till både musik och böcker. alltså fine en del av den musiken han lyssnar på är inte nåt för mina öron alls , men över lag så har han bra smak. han hade bra klädstil förut också, innan han träffade lauren....hahaha...

några exempel på böcker från hans lista är...
Dracula av Bram Stoker
På grund av Leon av Jenny Leeb
När löven faller av Nicci Gerrard
Mörkrädd av Andreas Roman

Den store Gatsby av F. Scott Fitzgerald
Jonathan Strange & Mr Norrell av Susanna Clarke
och massa fler... btw , dom med fet stil har jag redan läst, dom med kursiv stil håller jag på att läsa och dom med vanlig stil har jag inte läst än.

whatever... snart käk tror jag. ska bli skönt för jag börjar bli lite hungrig. sen efter det så är det jobbet som gäller, och sedan promenad. ska även försöka få lite tid till att läsa ikväll. ska slå upp Dracula så fort jag är klar här och hålla på med den fram tills maten är klar men känner att jag vill ha lite lugn lästid ikväll också. men det fixar sig nog. behöver inte lägga mig alltför tidigt idag eftersom jag har sovmorgon till halv sju i morgon. Wiho. Eller till kvart i sju till och med!

Senare ikväll hade jag tänkt göra en veckoplanering inför den kommande veckan. vad som kommer att hända och mina planer och förväntningar och så.

nu ska jag sluta tjöta om ingenting. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0