Mer plåga.

jag tänker plåga er med mer sånt här , japp japp.

1. Hur gammal är du om fem år?
21

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
folk i skolan

3. Hur lång är du?
151

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
a cinderella story. SÅ INTE MIN STIL

5. Vem ringde du senast?
andréa

6. Vem ringde dig senast?
Mamma

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
minns inte och mobilen är där nere..

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
beror på hur viktigt/långt det jag ska säga är.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
gifta. men tänk om dom inte gift sig än dååå?

10. När såg du senast din mamma?
nån halvtimma sen

11. Vilken ögonfärg har du?
Blå

12. När vaknade du i dag?
06.30

13. Vilken är din favoritjulsång?
oj.. ingen aning.

14. Vilken är din favoritplats?
där mina vänner är

15. Vilken plats föredrar du minst?
finns många

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
det får vi se

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
en del.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
att jag trodde sydpolen låg på norra halvklotet

19. Hur stor är din säng?
huh? har la inte jag kolla på

20. Har du stationär eller bärbar dator?
bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
med

22. Hur många kuddar har du i sängen?
två

23. Hur många landskap har du bott i?
ett.

24. Vilka städer har du bott i?
stenungsund

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
beror på årstid och plats

26. Är du social?
jodå, hyfsat

27. Vilken är din favoritglass?
gillar piggelin fortfarande

28. Vilken är din favoritefterrätt?
beror på mitt humör

29. Tycker du om kinamat?
njaa

30. Tycker du om kaffe?
nej

31. Vad dricker du till frukost?
mjölk eller vatten

32. Sover du på någon särskild sida?
nej

33. Kan du spela poker?
Nej

34. Tycker du om att mysa/kela?
jadå

35. Är du en beroendemänniska?
haha ja. blir lätt beroende av människor och av musik

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
hmmm nej.

37. Vill du ha barn?
ja 3 stycken.

38. Kan du några andra språk än svenska?
engelska och typ lite tyska

39. Har du någonsin åkt ambulans?
ja. när jag åkte med min lillebror.

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
bassäng

41. Vad spenderar du helst pengar på?
mig själv

42. Äger du dyrbara smycken?
har ett halsband som är dyrbart för mig

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
smallville , la ink/miami ink

44. Kan du rulla med tungan?

kanske det kanske

45. Vem är den roligaste människan du känner?
den roligaste? ojdå , vet inte

46. Sover du med gosedjur?
ja

47. Vad har du för ringsignal?
någon motley låt tror jag

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
har jag säkert

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
en bok

50. Flirtar du mycket?
nej

51. Kan du byta olja på bilen?
aldrig provat

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
nej

53. Vilken var den senaste boken du läste?
nikkis bok

54. Läser du dagstidningen?
det händer

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej

56. Dansar du i bilen?
dansar i bilen vadfan?

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
bandit rock

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
minns inte

59. När var du i kyrkan senast?
när mitt kusinbarn döptes i somras

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
jag gillade johanna hübinette

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
minns inte

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
lolloh och jull. de gav mig en motley LP

63. Vad lyssnar du på just nu?
ljudet av mina fingrar mot tangenterna

64. Har du varit med i tidningen?
tror inte det

65. Vad är det konstigaste du ätit?
iiiingen aning

66. Vem såg dig naken senast?
öööh...jag själv? XD

67. Vad är det för färg på din tandborste?
blå tror jag. har aldrig kollat vilken färg. blå eller grön

68. Hur imponerar man på dig?
genom att vara sig själv

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
någon

70. Har du någon piercing?
fyra i öronen

71. Din största vinst?
vännerna

72. Civilstånd?
singel

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
jess blogg , andréas blogg , facebook, bilddagboken och mathias blogg

74. Är du fåfäng?
när det kommer till mitt hår ja

75.  Ångrar du någonting du gjort?
ja

76. Hur gammal är din pappa?
4+

77. Vilket är ditt drömjobb?
ett jobb där jag får använda min skrivning. fast jag är glad för vilket jobb jag än får

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
gå och se motley live

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
katt, hund, kanin, häst, fisk, fågel (eller mitt emellan höhö) och framförallt dammråttor

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
äh, dom kan få fråga tre egna frågor istället

81. Svär du ofta?
Det händer ja

82. Sverige när det är som bäst?
då jag befinner mig på en mysig plats med mina vänner

83. Kan du åka slalom?
Nej

84. Vad har du ätit i dag?
frukost, käk i skolan och lite hemma

85. Vad har du för utbildning?
uhm är inte färdigutbildad än sååå...

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
haha jadu. vet inte?

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
haka

88. Vilken är din bästa egenskap?
no idea

89. Vilken är din sämsta egenskap?
hmm fråga nån

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
hah vet inte

91. Saknar du något?
ja. lund och karlshamnsfolken framförallt

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
jodå, om den som fyller år vill det

93. Vad gör dig ledsen?
en del saker

94. Vad gör dig glad?
mycket

95. Har du varit gift eller förlovad?
nej

96. Vad ska du göra i helgen?
hmmm ingen aning

97. Vad är det knasigaste du gjort?
haha finns många saker

98. Vad har du för laster?
vet ej

99. Vem är din förebild?
vet inte

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
se klart på film


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0