Lila dagen.

blir ett snabbt inlägg nu då jag inte hinner med mycket mer.

idag folk, så är det hbt-dagen vilket innebär att de som är homo- bi- eller transsexuella , eller är heterosexuella fast stödjer hbt-folk ska ha på sig nåt lila under dagen!
jag hade tänkt ha på mig nåt lila armband eller så men så upptäckte jag att jag inte äger nåt sånt så det fick bli ett lila linne. det var det enda lila jag ägde haha...

natten har vart helt okej. dock misslyckades jag med att komma i säng tidigt igår men som tur är har jag schemafritt i morgon och ärligt talat så tänker jag inte åka in till stan. vill inte slösa massa pengar nu. ska upp via sju med mina syskon så att de kommer iväg till skolan vid kvart i åtta men efter det går jag och lägger mig och sover igen och tänker sova ända tills jag vaknar. sen behöver jag ta det lugnt hela dagen för att vila upp mig lite.

nä nu måste jag nog gå. är lite glad då idrotten är inställd höhö. sen så också för att pappa och jull's och lolloh's pappa ska snacka med varandra idag om när jag ska dit runt nyår. AWESOME!

ha en fin dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0