Just keep playing along.

God morgon. Sovit gott? jag har! dock alldeles för lite men det är helt mitt fel. För ett par veckor sen var jag asduktig och la mig aldrig senare än tolv. Nu lägger jag mig tidigast elva. alldeles för sent om man tänker på vilka tider jag går upp. får bli bättre på den fronten...

har ätit, sköljt av mig, borstat tänderna och ska snart lägga mig ner i fem minuter med en varm fuktig handduk över ansiktet. Det är asskönt och ansiktet blir helt lent efteråt.

ska inte göra så himla mycket idag. skola..där kommer det nog inte hända så mycket då vi inte har läxor eller någonting.

nu måste jag lägga mig ner med den här handduken annars hinner jag inte det. hejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0