If suddenly you were a girl, I'd be suddenly gay.

Blev just av med 1000 spänn hähä. Iron maiden biljetter till i sommar. bror min och jag ska dit. trevliiigt. och sen blir jag troligtvis av med ca 450 kr till snart då pappa och lollohs och julls pappa ska snacka i morgon om jag kan komma dit över nyår. yes i know att det är lång tid kvar men biljetter ner till karlshamn blir så jääävla dyrt tyvärr. asjobbigt. sen så blir jag nog av med ÄNNU mer pengar sen då jag möjligtvis ska på sweden rock till sommaren. ozzy kommer ju dit. fast det beror också på vilka andra som kommer dit. betalar inte över 2000 kr bara för att se ozzy. så ja det måste vara fler bra grejor där , men det är det säkerligen.

vet förresten inte ens hur mycket pengar jag har på kontot så jag ska kolla det på torsdag hade jag tänkt. ska ju in till stan då troligtvis men får se hur det blir med det nu då jag lagt så mycket pengar på maiden och snart ska lägga massa på tågbiljetter. men som sagt, jag får se.

dagen har vart bra och kommer säkert bli fin resten också. ska ut på långpromenad med hundarna om två timmar och sen ska jag la bara sitta upp lite till och sen sova. skulle ju lägga mig i någorlunda bra tid ikväll så yes.

här har ni en bra låt med ett nice band höhö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0