I don't need false promises, hopes and wishes.

Skolan idag var helt okej. åkte till stallet direkt efteråt och tog en liten lugn ridtur på grusvägen och lite på ängen. gick bra.

började ju kolla på Elizabethtown igår men jag hann aldrig se färdigt den så ska sätta mig och kolla när jag skrivit klart här, sen så om ca en halvtimma ska jag och morsan ut med hundarna, sen ska jag göra i ordning kvällsmat så jag kan sätta mig och käka framför det som är kvar av filmen.

känns som att jag kollar på samma filmer hela tiden och det gör jag också. måste verkligen hitta lite nytt att kolla på nu när jag åker in till stan på torsdag. andréa kunde tyvärr inte och inte sara heller så får la antagligen åka själv. eller så ber jag peter hålla mig sällskap. i och för sig gillar inte han att vara i stan så jag tänker inte tvinga dit honom. och hem till honom åker jag inte på torsdag eftersom jag ska inhandla lite grejor och det kan jag ju inte göra hos honom. hans bostad är ju inte direkt nån butik.

i alla fall... nu är det film som gäller. vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0