Here we go...

Matteprov idag...har suttit lite nu på morgonen och pluggat och hade tänkt göra det i bussen men det går inte. mår illa då. tror dock inte att jag har matteprov nu direkt på  morgonen, har nog tyska då, så jag hinner kolla igenom sakerna t ex innan mattelektionen. vet inte om den är direkt efter tyskan...? det märker jag.

jag har egentligen ingen lust alls att gå till skolan idag. vill ligga hemma i sängen hela dagen och kolla på massa filmer. är astrött ju. tränade igår i en timma med mamma sen en timmas promenad med hundarna (min egen och morfars) och idag märker man att jag gjorde det. blev lite sent igår kväll också då jag låg uppe med matteboken. som tur är har man pancake och mathi som kan hjälpa en med matten så man fattar nånting. thanks guys ♥

kollade på schemat nu och såg att vi har engelska efter tyskan och matte efter engelskan. good , då hinner jag plugga lite till. jag är sjukt nervös faktiskt. känns inte alls som att jag kan det här. vi har jobbat typ bara en lektion med varje sak så det har inte alls vart lång tid på varje grej. och matte är svårt, det har aldrig varit mitt ämne. jag är så sjukt ointresserad av det så jag engagerar mig inte. och alla siffror förvirrar mig. bara siffror, högt och lågt. blöh.

i morgon är det ridning på sthrk. hade tänkt ta mig ut på en liten sväng med cloe idag också. min farbror patrik fyller år idag så jag hade tänkt åka med pappa dit men då hinner jag ju inte rida så jag tar och rider istället. ska ringa patrik under dagen istället och säga grattis. min moster fyller år idag också ju. grattis på er båda.

nu ska jag nog gå och göra mig i ordning för det är inte jättelång tid tills jag ska till bussen och jag får ju gärna gå i andra kläder än morgonrock..känns inte helt okej alltså.

btw, jag har planerat för halloween! eller det kanske jag redan har sagt...? var ju orolig för att jag skulle sitta hemma och ruttna bort under denna lilla helg men jag har bestämt med andréa nu. ska åka hem till henne på lördagen och ha harry potter maraton och stanna tills söndagen. Lovely. Kommer bli asnice. när man ser på HP kan man inte annat än att ha trevligt.

nä nu ska jag sluta tjata här. klockan är fan kvart över. ska gå om tjugo minuter och har en del att fixa tills dess...duktigt av er förresten om ni läste ända hit.

hejsvejs.

Kommentarer
Skriven av: Andrea

Haha nej precis, med HP kan man ju bara ha trelivgt :D

Det kommer bli awesome :D

2010-10-22 @ 20:11:14
URL: http://regnkysstasfalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0