Grattis på födelsedagen, professor McGonagall!

Idag fyller faktiskt en ball kvinna år. Minerva McGonagall! Grattis till henne :D

För er som inte vet, även om jag innerligt hoppas att ni vet, så är det kvinnan som är elevhemsföreståndare för Gryffindor i harry potter serien...

Här får ni mer sånt här... Enjoy

100 frågor om mig 

01. Fullständigt namn: Emma får ni bara reda på
02. Ålder: 15
03. Vart bor du: tyvärr stenungsund
04. Bor tillsammans med: mamma, pappa, fyra syskon och en del djur
05. Husdjur: 4 katter, en hund , fyra fiskar, en kanin och två hästar
06. Färg på ditt hus: grönt typ
07. När är du född: i november
08. Klass: 1a?
09. Vilket år tar du studenten: ööh...2013
10. Något jobb: helgjobb yes
11. När gick du upp i morse: 06.30
12. När ska du sova: jadu , ikväll typ
13. Duschat idag: ja
14. Kramat någon idag: Ja
15. Pussat någon idag: räknas djuren? haha
16. Vad har du ätit idag: frukost och lunch i skolan och nåt när jag kom hem
17. Dagens klädsel: trasiga grå jeans, svart tröja, strumpor och underkläder och så en mössa
18. Dagens smink: sminkar mig inte
19. Dagens sötnos: någon
20. Dagens roligaste: att jag trodde SYDpolen låg på NORRA halvklotet
21. Har du många vänner: jodå
22. Hur många har du kysst: får jag fråga varför det ALLTID kommer sånna här frågor? : o och typ vad man har på sig
23. Vem kramade du senast: min hund för några minuter sen
24. Vem saknar du: just nu mest lund och karlshamn folken
25. Hur många har varit otrogna mot dig: none
27. Har du pojk-/flickvän:
28. Vem pratade du med i telefon senast: mamma
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det: Mikael. något om att han är hos sin morsa nu

FAVORIT: 
31. Film: harry potter i think
32. Låt: Nona med motley
33. Mat: no idea
34. Dryck: typ fanta och vatten
35. Färg: vet inte men jag gillar svart
36. Tv-serie: Smallville och La ink/miami ink
37. Stad: Göteborg och luuuund
38. Land: vet ej
39. Ämne i skolan: kan inte säga det nu såhär i början.
40. Tv program: möhö vet ej


SENASTE:
41. Personen du tänkte på: Andréa eftersom jag snackar med henne haha
42. Personen du pussade: jag har inte pussat nån på aslänge. tror det var lolloh.
43. Gången du spydde: i förrgår
44. Gången du grät: vet inte
45. Pizzan du åt: hmmm igår
46. Gången du var i Göteborg: för typ en timma sen?
47. Gången du var i Stockholm: förra sommaren tror jag. eller i våras? det var i alla fall inte vinter eller höst
48. Gången du duschade: i morse
49. Gången du sov: inatt
50. Personen som såg dig gråta: vet icke
51. Svart eller vitt: Svart
52. Hund eller katt: Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa: hemma och mysa
54. Tvspel eller datorspel: dator
55. Singel eller upptagen: mjaaa vet ej
56. Pussas eller kramas: både och
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead: inget
58. Ragga eller bli uppraggad: bli uppraggad i think
59. Big Brother eller Paradise Hotel: wtf? inget för fan
60. Har du svart hår eller blondt: brunt?
61. Har du blåa ögon eller bruna: blå men tänk om nån har gröna då? asshole
62. Choklad eller lakrits: choklad
63. Göteborg eller Stockholm: Göteborg helt klart
64. Högerhänt eller vänsterhänt: Högerhänt
65. Coca cola eller fanta: fanta
66. Pizza eller kebab: kebabpizza?
67. Randigt eller prickigt: randigt typ
68. Älska eller älskas: båda
69. Leva eller dö: leva

 ANTAL:
70. Personer du älskar: men vad är det för fråga?
71. Personer du hatar: två
72. Pojk-/flickvänner du haft: sånna här frågor NU IGEN!? : o whats the matter with yooou?!
73. Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: hmmm vet ej. sånt räknar man inte? D:
74. Glassar du ätit på en dag: haha tre
75. Nämn en festival du vill på nästa år: vilken som helst som det kommer nåt bra till
76. Gånger du haft minnesluckor: några
77. Gånger du varit hög: ingen
78. Personer du saknar just nu: en del men mest lolloh , jull , sass , mik och mathi
79. Gånger ditt hjärta brustit: sån fråga 

VEM:
80. Vill du kyssa nu: tänk om man inte vill kyssa nån just nu då? : o
81. Träffade du senast: min familj
82. Sjöng du senast för: mig själv
83. Hade du senast en msn-konversation med: andréa
84. Spelade du tvspel med senast: så jävla längesen så minns inte
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu: lolloh! :D
86. Vill du kasta en sten i huvudet på: en viss persoooon
87. Förtjänar att dö: sån fråga...?
88. Är söt: många
89. Vill du sova jämte inatt: nån som värmer mig

 VAD:
90. Gör dig glad: vänner, musik
91. Gör dig ledsen: när folk ljuger
92. Vill du helst göra nu: sova eller röra mig
93. Önskar du att du slapp göra: pluggaa
94. Vill du ha nu: LOLLOOOH
95. Önskar du dig i födelsedagspresent: inte tänkt på det
96. Längtar du till: något
97. Tycker du om dina betyg: har typ inte fått några betyg än så kan inte uttala mig omdet
98. Ångrar du i ditt liv: bättre att tänka på vad man kan göra bättre i framtiden istället för att fundera på vad man ångrar
99. Är det bästa som hänt dig: måånga saker
100. Hur mycket är klockan: 18:24


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0