Good news..

var hos optikern igår för att göra syntest inför övningskörningen. Min syn har gått upp tillräckligt för att jag ska slippa ha glasögon som krav på körkortet! höger öga har gått från 50% till 60% och vänster öga har gått från 70% till 80%. fyfan vad glad jag blev.

om en kvart ska jag gå med mina syskon ner till bussen och åka med dom till kopperskolan. hade tänkt gå med min yngsta syster till hennes klassrum och lämna henne och så och sen ta en promenad ner till min gamla skola och säga hej till min före detta mentor och dom andra lärarna. sen tar jag bussen hem, kollar färdigt på HP och de vises sten och ska sedan sitta hela kvällen och plugga.
eller nej , inte hela kvällen...jag ska träna också. jag och mamma ska iväg till sportlife och köra nåt där. har aldrig provat just den grejen så ska bli intressant. men det blir säkert bra.

matteprovet i morgon är inget jag ser fram emot men förhoppningsvis hinner jag förbereda mig tillräckligt mycket idag. ska även ta mig tiden att göra ett formelblad som vi får ha med på provet. 

tio minuter innan jag ska gå och har ingen aning om vad jag ska göra... too bad. eller jo , klä på mig. har ju sovkläderna på mig fortfarande haha!

over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0