God morgon.

ja hej på er. sovit gott? jag har, dock för lite. hamnade i ett samtal med pancake igår så det blev att jag kom i säng lite för sent haha. men jag kom upp i morse i alla fal. bra det.

förra veckan var jag grymt orolig för vad jag skulle göra på halloween. hade inga planer och mik skulle ju på resa och matte skulle flytta och trull och lolloh till london så dom kunde jag inte åka till. men igår bestämde jag och andréa att vi ska ha harry potter - maraton! jag har inte haft det sen i somras så ska bli sjukt nice. Harry Potter is the love of my life, tillsammans med crue då. av nån knasig anledning är jag heltokig i HP , och nån gång i mitt liv så SKA jag besöka Harry Potter världen i Florida, USA. jag ska dit , på ett eller annat sätt.

mjaaao nu ska jag ner och göra mig i ordning , fortsätter skriva här när jag kommer tillbaka....

sådär. im done. förutom kläderna haha...men det ska jag fixa där nere för det är AFV och det måste jag se på. reklam nu men ska hinna stänga ner här och ta ner mina saker till teverummet innan det börjar igen. därför måste jag dra nu. vi hörs sen ikväll eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0