god morgon folk.

kallt, kallt och åter kallt. mitt element har fått fnatt också så det står bara och brummar istället för att blåsa varlmluft.

har sovit gott inatt. vaknade dock vid halv fyra av nån konstig anledning men det var ju bara att somna om.

dagen består av skola och plugg. slutar sent idag (typ tjugo i fyra eller nåt) och kommer därför hem sent. och då måste jag lägga så mycket tid som möjligt på pluggningen då jag har ett geografiprov på onsdag. möööh. men det går säkert fint om jag pluggar!

har verkligen ingen som helst ork att gå till skolan idag , men det ska ju göras ändå. denna kylan gör inte heller att lusten för skolan ökar. vill bara sitta här under mitt täcke hela dagen och mysa. men det kan jag göra när jag kommer hem, samtidigt som jag pluggar. då blir det varmt och skönt :)

har hållt på med det här inlägget ett tag...gör saker lite emellanåt. typ borstar tänderna och tar på mig och sådär..

upptäckte just att jag har nåt klet på armen. på morgonrocksärmen då. ser ut som typ curry men det tror jag inte det är. har faktiskt ingen aning om vad det kan vara. får slänga den i tvätt helt enkelt.

här får ni lite mer sån här skit.

Du heter? Emma
Smeknamn:
Emmis, Puder
Låt som du sörjer till när du är ledsen? typ..Nona?
Beroende av? musik
Vad tror folk om dig?
det får du fråga dom.
Vad får du oftast komplimanger för? oftast? oj , jag räknar inte hur många gånger jag får komplimanger för vilken sak
Hur imponerar man på dig? Man är sig själv
Brukar du skratta för dig själv?
haha ja..
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
jag ska kollaaa..."vad görs? <3"
Var bor du? stenungsund tyvärr
Trivs du där? Mitt "tyvärr" i övre svaret visar nog det, hah?
Har du haft sex idag?
haha vad är det här för fråga ?men nej
Hur svarar du i mobilen? beror på vem det är som ringer. "hallå?" "hej det är emma" "mmh?"
Vem ringde du senast?
mamma tror jag
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: det minns jag d ine
Brukar du komma i tid: jodå det tror jag nog
Hur känner du dig nu:
kall, trött
Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Vad tycker du om fötter:
har la ingen direkt åsikt om dom
Vad saknar du: folken nere i lund och karlshamn
Hade du en bra kväll igår:
jodå det hade jag nog
Favoritdryck på morgonen:
mjölk
När brukar du oftast gå och lägga dig: vardagar typ 10, helger ca 12-1
Är du blyg?:
vet inte.
Sysslar du med någon idrott:
rider
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: njaae
Har du spytt offentligt: jaa
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
(älskar föregående personens svar.."antagligen ha sex"). men nja jag vet inte vad jag skulle gjort.
Är du nöjd med ditt liv: jodå.
Är du bortskämd: nej.
Vad gör du i morgon: i morgon? inget inplanerat än
Vad är det värsta du vet?  vet inteeee
Har du bra vänner och äkta vänskap? ja
Vad är det finaste du fått? jag vet inte.
En speciell dag du minns: ohja många
Du samlar på: frågan kom på förra grejen.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: brukar inte ringa nån då
När grät du senast: vet ej
Vad skulle du göra om du vann en miljon: resa till london och spara en del för framtiden och sen så skänka åtminstone en del till välgörenhet
Vill du gifta dig?
jodå kanske.
Vill du ha barn?
3 stycken ja
Är du musikalisk?
nja
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten
Bor dina föräldrar tillsammans: ja
Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Jaa
Biter du på naglarna:
nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0