En vana som hjälper en att upptäcka de rosa elefanterna i ögonvrån.

Såg just att bloggen har fått en ny funktion... nåt med datum. mellan rubriken och inlägget. ja , här på denna sidan , där man skriver inlägget alltså. ingen aning vad den är till och jag orkar inte ta reda på det just nu.

var helt okej i skolan idag. fick tillbaka mitt tyskaprov och det fick jag VG på vilket jag är stolt över. och sen så hade jag ju matteprov. vettefan hur det gick. det märker jag när jag får tillbaka det.

ska iväg till stallet snart. hade tänkt att trava ganska mycket idag med tempoväxlingar och mycket övergångar till skritt. ska dock inte rida så länge idag då jag har ridlektion i morgon och vet ju inte om det kommer bli lite hårdare pass. om det blir det har jag inte lust att köra slut på henne idag. menmen.. jag ska galoppera lite också idag. hon har blivit riktigt duktig på det. det senaste har hon galopperat lugnt och fint men sparkat när man sätter igång henne. nu sist sparkade hon inte utan kom upp jättefint. ska se hur det går idag. förhoppningsvis lika bra som sist!

har lust att skriva nu så hade tänkt göra ett ganska långt inlägg men jag ska iväg till hästen nu direkt...hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0