En dag i stan.

Har suttit hela förmiddagen och pluggat på biblioteket med andréa, sara och henny. det var trevligt och vi fick färdigt arbetet. sen drog jag och sara till rockhouse där jag köpte mig en batman tröja som jag ska ha i morgon på skolfotot. den var riktigt mysiiig. dock får ni inte se min utstyrsel idag , det blir i morgon. kommer även sminka mig (dubbel-wow!!) då jag glömde mina glasögon hos frisören och inte kommer kunna ha dom i morgon på skolfotot. ser nyvaken ut utan dom så för att itne göra det på skolfotot så hade jag tänkt ta bara lite smink. damn , har inte använt smink på ett år eller nåt.




trust me , jag ser inte ut sådär i vanliga fall :)

Kommentarer
Skriven av: Andréa

Hahah jo det gör du ;) Iaf ibland när du får mig att skratta hela jvl tiden xd <3

2010-10-07 @ 21:45:29
URL: http://regnkysstasfalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0