Elevdövokrati...

en halvtimma kvar tills jag ska gå. det jag har kvar är att packa ner böcker i väskan och ta på mig. det tar ju inte en halvtimma så hinner plugga lite på elevdemokratin också. alltså, elevdemokrati? elevdövokrati. inte alls sugen på det här nedrans provet jag har i det ämnet idag. "kan en rektor tvinga en elev att ha tofflor på sig?". vem bryr sig om tofflor? inte jag.

när jag kommer hem ska jag bara plugga.. förbereda mig inför morgondagens samhällsskrivning, och börja kolla på tyskan som jag har prov på under fredagen. jag och andréa pluggade nån halvtimma på det igår och jag kan ju faktiskt en del saker redan. Säkert inga problem att lära sig resten. det jobbigaste är ju det här med grammatiken. Lesen, las, habe gelesen blablabla....

nu ska jag plugga. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0