Don't laugh - you might be next.

Hallå hallå. Hemma från jobbet nu och kollade just igenom in kalender för vad som händer den kommande veckan. hade ju tänkt lägga upp ett schema här. först ett för vad som hänt denna veckan och ett för nästa vecka.

Veckan som varit!
Måndag: Var och kollade på systers klass simtävling som de vann. inget mer den dagen faktiskt. minns att jag stressade röven av mig för bussen var sen pga köer och shit så jag kom precis innan det började haha..
Tisdag: Typ ingenting? inte vad jag minns i alla fall. skola..
Onsdag: Hade idrott, dock var jag inte med då jag glömde kläder. istället gick jag, sara och andréa på en promenad till järntorget eller vad det nu var vi gick till och sjöng alla möjliga sånger på vägen dit/hem.
Torsdag: Schemafritt. gick ändå upp vid sju för att åka med min yngsta syster till hennes skola, lämnade henne där, tog sedan en promenad ner till min gamla skola och satt där en timma och snackade med mina gamla lärare. det var trevligt. kändes så skönt att bara kunna komma dit, sätta sig ner på en stol och slänga upp fötterna på bordet och snacka med lärarna som att man känt dom hela sitt liv. fast egentligen har jag ju bara känt dom i tre år och inte träffat dom på typ ett halvår. så jävla skön stämning där. förutom ett rötägg med ett namn som liknar Lillebror.
Morfar åkte in till sjukhuset denna dag också så det var den här dagen som hans lilla pudel Fia kom hem till oss. hon är fortfarande kvar nu eftersom morfar fortfarande är på sjukhuset.
Tränade också och fick en jävla träningsvärk som fortfarande sitter i. poor me.
Fredag: Min moster fyllde 43 och min ena farbror fyllde 29. smsade farbror och sa grattis och fick svaret "tackar men nu undrar jag vilken emma detta är" han hade tydligen inte mitt nummer haha! det var förresten han som var hemma hos oss idag. Sen så hade jag matteprov också.
Lördag: Har inget uppskrivet i kalendern och minns fan inte vad jag gjorde igår. jo förresten, brors kompis var ju här och vi käkade tacos och så. men inget mer vad jag minns.
Söndag: har jobbat, hälsat på morfar på sjukhuset och ska snart ut med hundarna. ja, det är la så min dag sett ut.

Veckan som kommer!
Måndag: Står inget uppskrivet men jag vet att jag ska rida och så slutar jag sent så kommer hem typ kvart över fem. Eller ja, jag är kvart över fem i stora höga så hämtar pappa och syster mig så åker vi och rider en liten snabbis innan det blir alldeles för mörkt ute .
Tisdag: Partiprogram och valaffisch ska vara klart för det parti man själv och en partner gjort. jag och ragna jobbar tillsammans så våra sånna grejor ska vara klara då.
Onsdag: Idroooott, boring. inget mer vad jag vet nu. BTW SÅ ÄR DET HBT-DAGEN DÅ SÅ ALLA SOM SJÄLVA ÄR HOMOSEXUELLA, BISEXUELLA ELLER TRANSSEXUELLA, ELLER ANTINGEN STÖDJER DE SOM ÄR DET, SKA HA PÅ SIG NÅT LITET LILA, SOM T EX ETT LILA BAND ELLER NÅT!!!!!!!
Torsdag: schemafritt. Har inte bestämt än vad jag ska göra då men kanske åka in till stan och ta och kolla efter lite böcker. ska även leta efter en ny plånbok. min är för liten. skaffade den för några år sen när jag inte hade alla dessa kort jag har nu.
Fredag: Sista dagen innan lovet! awesome. slutar vid tio över två så kommer hem ganska tidigt, vid halv fyra ungefär. inget inplanerat men jag har ju hela eftermiddagen på mig att göra nåt.
Lördag: min morbrors fru fyller 54 då.. jag ska till gymmet på förmiddagen med mamma och hennes vän. Molly Weasley fyller år, vilket är perfekt eftersom jag ska hem till Andréa och ha HP-maraton! Åker inte hem på kvällen utan jag stannar över.
Söndag: Är hos Andréa och åker hem därifrån nån gång under förmiddagen och sen så ska jag nog jobba när jag kommer hem. Förresten så är det ju Halloween den här dagen också! Sen så åker min kära vän Mikael iväg till...nåt varmt ställe.

Kommentarer
Skriven av: Andréa

ONSDAG! Gå med i evenemanget på facebook! Det kör vi på, lila hela onsdagen helt enkelt ;)

och btw, lördag kmr bli naajs!

(Spammar din blogg med kommentarer^^)

2010-10-24 @ 21:26:35
URL: http://regnkysstasfalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0