dålig dag.

igår gick min musplatta sönder , ni vet en sån där som man styr med på bärbara datorer. den fungerar inte alls och den gör fortfarande inte det nu idag. använder en sån där vanlig mus nu...

jull och lolloh åker till london idag vid halv två. blä. och thias åker på spa tills söndag och sen på måndag åker han till paris. och på söndag åker mikael till kanarieöarna eller nåt. alla försvinner över lovet. så kommer mikael och säger "ha ett bra lov!". eh nej det kommer jag inte ha. ingen jull, lolloh, thias eller mikael. plus jobb måndag och tisdag. sen sjukhus torsdag. och på fredag ska jag ut med den här jävla slangen. fyfan. men jag får försöka göra det bästa av situationen helt enkelt!

sov helt okej inatt , dock helt svårt att somna. men när jag väl somnat sov jag helt okej.

hinner inte skriva mer nu, måste göra mig i ordning. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0