Catastrophic accidents.

vet inte alls vad jag gör uppe vid den här tiden på dygnet. ska upp om sju och en halv timma så skulle ju vara bra att sova nu men ja. jag är egentligen inte trött. gick upp vid halv elva idag då jag var astrött så sov ganska länge, troligtvis därför jag inte är trött nu. fan jag får inte gå upp så sent från och med nu.

ligger och lyssnar på escape the fate nu igen. om man inte räknar med gårdagen så var det aslängesen jag lyssnade på dom. knasigt egentligen för dom är riktigt bra. fine lite emo kanske men vadfan.

nu hamnade jag dock på Bullet for my valentine. helt okej band det där med. får mig att tänka på matte. sist jag hörde bfmv låg jag i hans säng och var påväg att somna. saknar den pojken. han är så mysig. i och för sig är alla mina vänner mysiga, haha. oh yes andréa , MYSIGA!

gick över till metallica nu. för att citera pancake: "det är lätt ett av världens bästa band". jag vet att pancake älskar metallica och det gör jag med, dock inte lika mcyket som jag älskar motley. hur bra band än är så kommer dom inte att slå motley. jag vet inte varför men jag är fan beroende av det bandet. när jag lyssnar på dom så kan jag inte låta bli att le och känna att jag inte vill vara nån annanstans än just där jag är med crue i öronen. jag får en lycklig känsla när jag hör dom.

nu slog klockan över till halv tolv och då hade jag lovat mig själv att lägga mig så vi hörs!

Kommentarer
Skriven av: Andréa

MYSIGT EMMA :D <3

2010-10-25 @ 20:24:09
URL: http://regnkysstasfalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0