bye for now.

dagen har varit bra förutom att jag för en stund sen fick reda på att det är bombhot mot göteborg i morgon. gött att jag ska dit. men drar därifrån ganska snabbt. så fort jag mött upp andréa faktiskt. vi ska ha hp-maraton nu i helgen och ha det trevligt. kommer bli asnice! det blir det alltid när harry potter är med i bilden haha..

kommer hur som helst nite blogga förrän på söndag. i morgon ska jag upp tidigt och åka till gymmet med mamma och sen ska jag iväg till andréa. stannar där tills söndag och åker hem därifrån sen så ja , jag vet inte när jag kommer hem men det märker vi la.

har inte mycket att säga faktiskt.. jo , jull och lolloh åkte till london idag. får inte prata med dom på en vecka. så jävla hemskt. men kommer ju bli asglad när dom kommer hem igen så det är bra.

vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0