A is for Asshole, B is for Being Me.

Kom hem för en liten stund sen. har varit och ridit på ridklubben idag. det gick riktigt bra. det jag behöver tänka på är min sits bara...jag har fått nån dålig vana att sitta och glo ner i cloes man , vilket jag inte fattar varför egentligen. och så vinklar jag gärna händerna. men förutom det gick det bara bra. vi körde mycket serpentiner och volter och sådant. endast skritt och trav. i morgon hade jag tänkt åka iväg och hoppa lite, ett tag sen jag gjorde det. bror ska med och kolla faktiskt. första gången han ser mig rida på typ 6 år, haha.. men det ska bli roligt att han kommer med.

familjen åker snart iväg till frisören så jag har lite tid för mig själv, vilket är underbart. hade tänkt laga lite mat då jag är ashungrig , och sen sätta mig vid en film (Knocked up). efter det blir det nog till att plugga lite. har prov på elevrätt på tisdag som jag inte pluggat på än. men jag har hela helgen på mig och måndagen, så jag har ganska bra med tid på mig.

hmm jag har kommit på att jag behöver införskaffa mig ett par strumpbyxor. eller varför inte flera par? i roliga mönster. det är lite kallt nu för endast shorts, så därför skulle det vara bra med ett par strumpbyxor under. de värmer inte mycket men den lilla skillnaden gör mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0